COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

04 април 2006

Пак недоспала ;-)

На целия куп работа днес пак съм недоспала. Снощи тъкмо си легнах, поспах 1 час и колежката ми се обади с предложение на което не можеше да се устои. В известен бг клуб пееха много яка група и след голямо навиване аз едва едва се съгласих. Оказа се доста весело, бяхме голяма и доста шумна компания.
На излизайки от клуба решихме да тръгнем пеша да се поразходим. По едно време някой даде тон и така просто вървейки си попейвахме. Беше забавно да видиш как група добре почерпени младежи на средна възраст (но по душа все тъй луди) се лакатушкаха по софийските улици.
Но днес да му мислят тези, които ги чакаха един куп задачки. Например аз :-( Да не говорим, че след работа ме чака и тренировка, по времето, на която най - вероятно мислите ми ще са за една мека възгавничка и едно топло легло, след като си изключа предварително телефоните.
Но беше весело все пак. То от сън спомени няма, ха ха кой го каза! :-)

31 Comments:

  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Ех Цвете Цвете, пак оплаквания.На теб не може да ти се угоди. Разбирам да беше тъпо, ама то си беше купон, така че довечера ще се наспиш и от цялата емоция ще останат само хубавите спомени. Ти и без туй беше някак тъжна тази вечер, не знам защо?

     
  • At 04 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Е тъжна, стига де :-). То това си е перманентно при мен, пък и то винаги има причини :-P. Но се включих в песните, там вече няма тъга няма веселба. Оцелихте ми слабото място. То само един микрофон ни трябваше и малко публика и като нищо щяхме да изкараме някой лев, та да си платим сметката, а не да мием чиний, ХА ХА

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Ааааа айде само да не се оплакваш! На мен ми се иска да бях умряла снощи! Е са разбрах к'во са искали да кажат хората с израза - гъз става, глава не става! Само дето кой ще работи в тоя офис, не знам. Пу да не съм аз! А и се стягай щото т'ва е нищо (само лека репетицийка) не ми се мисли какво ни чака във Варна! Цветенце, Цветенце.... от сега ми става забавно (и малко лошо де)!Абе в тоя ред на мисли НАЗДРАВЕ!!!

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Ми да, Павка много си прав, имаше някакъв вид тъга. А са ако можеш да ми обясниш защо не обърна никакво внимание на младежа с червената блуза. Аз ако нямах гадже.... тъй де, сещате се... YOU SEXY M.F. :)

     
  • At 04 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Еййй вие ме взехте за мезе нещо, а? Не знам дали е ваша работа да ви обяснявам, но приемете че не ми е бил интересен. Пък и не съм отишла на клуб, за да свалям някой :-).
    Пък и тоя ставаше само да ми чисти снега от колата през зимния период или да ми изхвърля кофата за боклук, когато мен ме мързи да го направя.
    Аз обаче не знам, всички мацки му бяха навити на тоя, що не се насочи на някъде другаде :-)

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Cveti mai dobur otgovor vi dade!
    V4era naistina be6e dosta zabavno, taq grupa si q biva.
    Drugia put shte predupredim Cveti obe6tavame. No to taka se gubi trypkata.

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Абе мен ако питаш ставаше и за разни други неща :) Апелирам към всички - SEXA ЗА ЕДИН МИРЕН СВЯТ!!!

     
  • At 04 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Вие голям чат му направихте еййй. Ако сте много загрижени за мен намерете ми мъж и ще бъда винаги усмихната, имам само няколко съвсем скромни изисквания.Слушайте сега и се забавлявайте. Ама гледайте от утре да не станете и вие много взискателни.
    I want a man who's handsome, smart and strong
    One who loves to listen long.
    One who thinks before he speaks
    One who'll call, not wait for weeks.
    I want him to be gainfully employed,
    When I spend his cash, be not annoyed.
    Pulls out my chair and opens my door,
    massages my back and begs to do more.
    Oh! For a man who makes love to my mind
    And knows what to answer to "how big is my behind?"
    I want this man to love me to no end,
    And always be my very best friend.

     
  • At 04 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Миме, аз не мисля че секса винаги води до един мирен свят. Понякога разваля семейства например? :-)

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Е ти пък нищо не искаш, ебаси! Може тоя от вчера да е бил такъв, знам ли :) Ама ти само кажи, че искаш да ти намерим мъж бе! То ние откъде да знаем, нали влюбена го раздаваше! Ама хич не се притесняваш, с Павката ще организираме един кастинг от две части - спортно елегантно облекло + кулинарни умения и галантност и втората част..... познай... шегъвкам се бе, ще има тест по химия :)

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Аааааа е тука не се съгласих, защото секса не е причина за разваляне на семейство, а оправдание. Както и секса не е повод за запознанство :)

     
  • At 04 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Е ти правилно го каза, "раздаваше" ;-). Егаси, толкова ли ми личи :-(. То влубен добре звучи, аз май по-скоро съм заблудена обаче. Иначе нaй-се кефих на песничката дето си пеехме по улица Дондуков "...и ще дойде най-щастливия ден.........когато и аз ще съм happy" (с преработка в мой вариант).

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    И тази на адашката Илиева си я биваше - мен ако нямаш значи нямаш нищо... К'во се мръщиш, че ти е личало, стават и грешки к'во толкова. Важното е да сме живи и здрави,другото само ще си дойде (май ми мина лошото, щом почнах да говоря като майка ми) Ама си е така да му се невиди! Докато ревеш за нещо, което мозе и да не си заслужава пропускаш важни момени. ЖИВЕЙ БЕЕЕЕЕ!!!

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Ехеее, тук голям чат станал. Едно малко кю. :-)Иначе добри изисквания имаш. Аз отговарям на всичко, ама с тоя изпит по химия. Дали ще може да мина без него?

     
  • At 04 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Миме - че за теб в какво се изразява живота? На мен един добър мъж до мен никак не ми пречи да си живея. Май умея да ги съчетавам :-). Их къде отиде тая циганка?
    Павелчо, не става драги, безмилостна съм. Просто в днешно време компромиси не трябва да се правят!

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Е що да няма, тя да не е като тебе? Вие мъжете кога ще се научите да приемате жените като малки богини и да ги уважавате и да им давате това от което имат нужда, а? До кога с това корманьонско мислене, до кога беееееее? Дето има един лаф: Цветя за дамата? - Мерси, ебали сме се вече. ДО КОГААААА?

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Е да де, не ти пречи ама не го и търсиш. То нали знаеш, който търси намира. А за Павката си много права не става и му е малка пишката :)

     
  • At 04 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Ха ха ха, Миме много си директна, казва се малко му е достойнството. :-)) Ех до кога да ви уча. Уж съм най-малката в компанията, ама по всичко личи и най-интелигентна! Аз не го търся щото го чакам сам да ме намери, не ми казвай, че не искаш да бъдеш прелъстена от някой мъж, а? Някой ден просто да почука на вратата ти и да те изненада с букет цветя и покана за вечеря на свещи?!:-)))

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    ОООООО да, много ми се иска ама не съм Снежанка или в някоя друга приказка.

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Мимееее, ти от къде знаеш за размера? Какъв е резултата от много приказки, да седя да се правя на заинтересован от живота на някой. Вие в кой век живеете, бе жени?

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Ej, zdrawejte horaaaa, to golqm kupon bilo v toia blog.
    Ama vie maj si nqmate druga rabota. No inak dobyr razgovor ste mu spretnali. Maj shte vi e po- lesno da si pusnete skype :-)
    A vie ne vqrvate li v spodelenata lubov. Ajde sega?!

     
  • At 04 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    А така кажи им Ники. Защити ме моля те. Аз вярвам в споделената любов,не знам защо, всъщност нямам основание да го правя, ама...а де.
    Аз защо ли ви казах за блога си. Ето какво било да бъдеш популярен ;-)Вие нямате ли си някоя друга любопитна тема за обсъждане?:-)ааамаха
    Моя живот си е мой, ако не си намеря мъж не ми берете грижа има жени за тая работа :-))

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Николетче, Николетчеее, вярване как да не вярваме и точно защото вярваме трябва да я търсим, а не да живеем със спомени

     
  • At 04 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Павелчо, Павелчо, като пораснеш ще си говорим. :-P. Знаеш ли, че понякога думичката "Как си, какво прави днес" върши златна работа. Ама какво съм седнала да те уча, всеки си намира майстора, рано, а някой и по-късно! ;-)
    Добре, че ви познавам всички, че в противен случай до сега да съм ви изтрила коментарите и да съм ви скочила на веждите :-) хахаха
    Май наистина е по добре да пуснем скайп, ама друг път щото сега си тръгвам от работа.

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    За Павката: ами защото птиятелче не всичко се върти около твойта... опа пак щях да се объркам, около твойто скромно достойнство. Ако Вие мъжете си правихте труда да разберете колко малко и трябва на една жена щеше всичко да е наред. Не всичко е секс (знаете че аз съм много за секса, даже гласувам с две ръце за него) ама не е там работата. Ако имам нужда от морална подкрепа не виждам с какво твойта малка пишка ще ми помогне (изжинявай Цвете ама аз на пишката така и викам). Кога ще разберете, че една жена е истински щастлива когато се чувства истински желана и обичана!

     
  • At 04 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Мммм добре го каза!

     
  • At 04 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Да бе, к'во сме седнали да ти даваме акъл, ама все пак не си права! Хм, мисля, че за трите дена изкарани с мен във Варна ще успея да ти промия мозъка :)

     
  • At 04 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Добре, че нямаме администратор дето да ни изключва като се отклоним от темата:-))

     
  • At 06 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Кога ще разберете, че една жена е истински щастлива когато се чувства истински желана и обичана!
    много любопитно, на за съжаление не всяка. защото когато дамата постигне това положение и почва да си мисли какво още е пропуснала (което си е нормално) и как може да навакса, и извинявам се за израза "започва да плюе в чинията, от която се храни". с други думи всеки случай е различен, всеки иска своето и пълно щастие няма!

     
  • At 07 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Тва че пълно щастие няма е така, не го отричам, но има някакво средно положение в което се чувсташ добре. Исках да каза, че (не че секса не е важен) но не е достатъчвн, за да се чувствап пълноценен и жив. Контаката е много важен, това че някой споделя с теб, че иска да споделяш с него, мисълта че има някой до теб, който да те подкрепи, зящото е стеб заради самата теб, а не заради секса, е много по важно и велико. А в целия порочен свят в който живеем, тези неща са позабравени, а жените имат нужда от това (всяка и за това съм абсолютно сигурна, не зависино дали някоя си го признава или не) Това е, на жената и харесва да е обект на сексуални желания до време и колкото и да ми е мъчно, обществото ни налага такива отношения, което е жалко защото на света има много повече от секса. Баба ми и дядо ми са имали 60 годишен брак защото са си говорили и уважавали, а не защото са били полови атлети

     
  • At 07 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    По времето на баба ти и дядо ти е било така, защото тогава ценностната система на хората беше съвсем различна.
    Аз съм истински щастлива в една връзка, когато успея да постигна това, за което ти спомена това че някой споделя с теб, че иска да споделяш с него, мисълта че има някой до теб, който да те подкрепи .
    Защото напоследък се оказва, че имам известен проблем с това. Срещам хора, който са толкоа затворени в себе си, някак очуждени, трудно споделят, прикриват емоциите в себе си, в следствие, на което си правят грешни изводи и се получава криворазбраната цивилизация. Инак тези хора са хора, които винаги биха те изслушали, винаги биха ти помогнали, те са добри хора, но смятат, че разкриването е показване на слабост. Ето защо смятам, че контакта в една връзка е много важен, но той трябва да се поддържа и от двете страни. И когато се загуби - всичко свършва.
    Затова наистина прости са нещата, които искам от човека до мен, и именно те ме правят най - щастливата жена!
    Но сте прави всяка жена има различни изисквания :-)

     

Публикуване на коментар

<< Home