COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

30 март 2006

Обзело ме е безпокойство

Снощи трябваше да спя при майка, защото татко беше на работа и тя беше сама. А на скоро имаше опити за разбиване на апартамента и не исках да я оставям сама. Е, резултата е още една безсънна нощ, понеже и предишната беше такава.
От няколко дни живея с чувството, че дори в собствения си апартамент не се чувствам сигурно. Колко жалко! И не го пожелавам на никого. Цяла нощ се озъртах,спах на светната лампа, и барикадирана врата, и не смеех на никъде да се завъртя, защото трябваше да съм обърната към вратата и да следя. Единия телефон си го бях настроила с едно кликване да се обадя на полицията, а другия на брат ми. И ако на това му се вика нормална държава и спокоен живот :-(