COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

02 април 2006

днес ме мъчи безумно главоболие...

Днес след като сутринта здравата ме ядосаха ме заболя главата и цял ден усещам непоносима болка. Чудя се кога ще спре да ме боли :-(. Вече 12 часа ме боли. В 7 вечерта си легнах, защото вече определено не издържах и след като в 8.30 3-ма души един след друг ме събудиха по телефона почувствах че имам температура. От всичките ядове днес и едно просто главоболие бях вдигнала температура 37.6. И след като тази нощ спах само 6 часа сутринта станах и почти директно от кревата отидох на тренировка. Дълго време се чудих дали да ходя, не се чувствах особено свежа и нямах много сили, но реших да отида. Само че не издържах на тренировката, стана ми лошо, спрях, после пак продължих, но определено не се чувствах добре. Едно че нищо не бях яла, нито пила, нито бях наспана...просто от кревата тръгнах, не трябва да го правя повече! Като пристигнах в залата аз още спях :-(. Имах чувството, че няма да издържа, ама...знам си - аз не мога да тренирам сутрин, когато съм много лабилна и определено нямам сили. Така, че тренировката ми днес пропадна, сега пак си лежа пих някви хапченца, дано ми отмине, за да мога да спинкам тази нощ.