COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

23 март 2006

ВИП брадър

Не знам до колко гледате това предаване, аз определено не съм от най - редовните зрители, но все пак на един от лайфовете попаднах на нещо интересно.
До сега Венета Райкова никога не ми беше правила конктретно впечатление, гледала съм някое и друго нейно предаване, но определено нямах представа, че такава трезва мисъл може да тече в главата й. Не че имам нещо против нея де!
Ставаше въпрос за това защо след като жените умеят да се справят с живота по - добре от мъжете (макар и те практически да са силната половинка), и в трите биг брадъра се случи така че точно жените първи почнаха да напускат и да ги гонят и всъщност не издържаха? Венета обясни с прости думи, но много точно казано, че ние жените сме силни характери, но се нуждаем от едно нещо за да продължаваме да се борим - и това е мъжката подкрепа, в лицето на човека до нас.
Ех, никога не се бях замисляла колко права е. Дълго време даже все още се чудя какво не ми достига, за да взема някой решения и ето че тя в голяма степен отговори на въпросът ми.
И все пак какво по принцип не достига на жените, за да покажат цялата си смелост и да бъдат малко по решителни в действията си, вие как мислите?

3 Comments:

  • At 29 март, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Венета Райкова говореше само простотии, докато не се запозна с Тишо от Биг Брадър (не ги познавам и двамата). Мадона също се подвизаваше като леко момиче, докато не се ожени за Гай Ричи. Конкуренцията между жените е огромна и затова се гонят помежду си, просто така се получава. Защото жените търсят подкрепа, когато всичко друго им е отказано, когато я получават, не я приемат сякаш е милостиня, а когато е късно я търсят. Защото жените са силни характери, но каквото човек сам си направи друг не може да ти го направи, и колкото си по-силен, толкова раните са по-сериозни.

     
  • At 30 март, 2006, Blogger Flower-che said…

    Аз не говоря само за Вип Брадър, а за жените изобщо. Много пъти жената я е страх да вземе крайното рещение поради липса на мъж, който да я подкрепи. Аз това имах впредвид.
    Иначе си прав че понякога гордостта не и позволява да приеме подкрепа.
    Както май си прав и за Венета Райкова. Наистина преди не ми е направила кой знае какво впечатление. Но ако съдим по това че Тишо според мен също бръщолевеше страшни глупости в биг брадър то не знам как би могъл да и повлияе положително :-))

     
  • At 31 март, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Незнам, как и е повлиял, аз не гледам ББ, и не`ам представа какво е правил и как се е държал Тишо. Но чета много списания, и знам как се представя Венета Райкова. Един приятел познава лично Тишо, и казва че е много точен като човек. Може би в него Венета е открила това, което е търсила в мъжете.

     

Публикуване на коментар

<< Home