COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

30 март 2006

Пак се повтаря

От известно време главоболието пак ме почна и днес не можах да работя като хората...
На 28 април имам час при една добра невроложка, дано тя ми даде отговор на някой въпроси, защото вече ми омръзна от толкова много проблеми, главоболие и какво ли още не :-(
Но истински ме е страх вече, защото личната ми лекарка казала на баща ми, че ако и този път всичките ми изследвания са наред и тя нищо не открие това означава само едно......:-((((((
искаше ми се да зная как да проспя известно време от живота си, вече се чувствам направо ужасно

2 Comments:

  • At 31 март, 2006, Anonymous Анонимен said…

    проспиването е най-лесно, има алкохол и други подобни щуротии. Но ти си силна личност и ще се справиш и без тях. И няма смисъл да се притесняваш за подобни работи. И да го правиш и да не го правиш няма резултат освен излишно да се ядосваш допълнително. Има една мисъл че успелите хора не си правят планове за нищо... може би така трябва да мислим по-често, а не да планираме всичко предварително и после да се притесняваме от разочарование.

     
  • At 31 март, 2006, Blogger Flower-che said…

    Проспиването го казах на майтап :-)
    Ти ме познаваш като силна личност и аз наистина съм такава, но има една част от живота ми я която никак не умея да проявявам силния си характер, и точно това ме скапва.
    Прав си, че трябва да се мисли по- малко, но не знам как да го постигна, това е проблема. Мъчих се, опитвах се, аз явно съм такъв човек просто. Аз ако не мислих толкова, може би щях да бъда един щастлив човек.
    И честно казано не съм се чувствала разочарована от даден план. Аз гледам да си правя максимално реалистични планове и за щастие поне това успявам. Така че до сега каквото не се е получавало в живота ми, не ме е изненадвало особено :-)

     

Публикуване на коментар

<< Home