COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

18 март 2006

Крив ден :-(

Ех чудя се кога ли ще ми се оправи това настроение? :-(
Този уикенд трябваше да имам гости. И както обикновенно на мен пак ми беше доста криво. Излязох криво ляво без особено желание, е не може все да седя затворена. Ама нещо ми се накриви още повече.
Нямам навика да си изкарвам гнева на неправилни хора, но смятам че заради това че днес нямам настроение най - близките ми приятели би трябвало да ме разберат. Та нали приятел в нужда се познава. Не постъпих добре оставяйки ги сами да се забавляват, но в крайна сметка има ли смисъл да стоя там и да се мръща. По добре да си се прибера в къщи, да се поуспокоя, в случая дори да си поплача и пак да излезна.
Но те се разсърдиха, обидиха, сякаш бях виновна че нямам настроение :-(. Какво трябва човек да направи в подобен момент всъщност?!

2 Comments:

  • At 29 март, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Аве денят е такъв какъвто си го направим. Много правилно си постъпила, като не ти се е срещало с хората, и не си го направила. Не си длъжна да правиш каквото и да е заради другите. Прави единствено и само това което чувстваш и искаш самата ти!

     
  • At 30 март, 2006, Blogger Flower-che said…

    Ами аз явно имам проблем с това да си направя деня по - усмихнат, за да се чувствам по щастлива :-(
    Но все пак тези хора аз ги поканих на гости за уикенда. И точно те са правили разни неща за мен, и са ми добри приятели!
    Не можеш да поканиш някой на гости и да си стоиш в къщи, кофти се получи и не се гордея с постъпката си. Аз им обясних, че те не са виновни, и за моето настроение никой конктретно не носеше вина. Просто беше съвкупност от доста неща които преживях :-( и в един миг се сринах.

     

Публикуване на коментар

<< Home