COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

14 март 2006

Днес съм се родила...

Днес навършвам 24! Дано бъда жива и здрава и имам сили, за да посрещна всичко което ми предстои от тук на сетне! Май не се сещам за нещо по - важно :-))
След последната година бях решила да не празнувам повече празници. Явно на човек колкото и да му се иска в точно определен ден да е весел, засмян, щастлив или просто да се чувства рожденник това трудно се получава. Големите планове се провалят и в такъв момент си казваш "..и какво като днес е твоят ден, като той с нищо не е по - различен от всеки друг ден".
И затова си мисля че тази година се получи доста готино, за мое учудване. Преди няколко дни колежката ми беше казала, че ако човек се опитва да се усмихва макар и понякога да го прави на сила в един момент това се превръща в навик и почваш да се чувстваш щастливо. Днес това май проработи, станах както обичайно за работа, хвърлих си едно душче, след това си помислих "хей днес съм рожденничка, трябва нещо да променя" хоп и направих набързо една прическа. Запалих колата и тръгнах. За мой късмет на този ден имах ужасно много работа и на всичкото отгоре пътувах до Своге.
Но, равносметката.....Обадиха ми се точно най - близките хора, не помня някой да е пропуснал. Нямаше изненадващи обаждания, е имаше 1,2 човека които определено не се сетиха, но те не са ми толкова важни, макар и да имат някakви претенции за приятели. Имаше обаче други приятни изненади, кроящи се през целия ми работен ден от страна на мои много близки приятели. И както всеки вторник и днес бях на тренировка от 8 часа. В края на деня почнах лекичко да търся някакво извинение да не отида на тренировка. И ето че се получи, след изненадката която ми скроиха и се реши, че ще има празник. Доста инцидентно посетихме една пицария, хапнахме, пийнахме, посмяхме се порядъчно с най - близките ми хора и се прибрахме. Бях някакси щастлива и доволна в този ден, за което благодаря на тези, които бяха до мен днес.
Моят рожден ден! :-))

4 Comments:

  • At 28 март, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Новия блог започва с усмивка, което е много радостно. Да се надяваме че тук твоите фенове ще откриват само весели неща, защото ти заслужаваш да ти се случва единствено и само най-доброто. Затова се радвай по-често и не се нервирай за нищо!

     
  • At 28 март, 2006, Blogger Flower-che said…

    Благодаря за подкрепата! Едва ли ще мога да ви радвам само с весели неща, но ще се старая. А може би хората ще ме стимулират да пиша само весели неща и да се чувствам щастлива!

     
  • At 28 март, 2006, Anonymous Анонимен said…

    A Цветенце, Цветенце браво, че слушаш колегите! Много готин блог и съм сигурна, че ще става все по добър.Надявам се тези, които до сега не са разбрали някои неща като го прочетат най сетне да се сетят за какво става въпрос! Бъди много щастлива и само хубави неща да ти се случват! Дерзай! От тук можеш да кажеш всичко което си премълчавала. И не щади никой!!!(само колегите :))

     
  • At 28 март, 2006, Blogger Flower-che said…

    Ех, имало и добри хора все пак ;-). Мерси Миме. Абе май стигнах до извода, че трябва да внимавам с мойта прекалена откровенност. Но не обещавам да щадя колегите, няма да е колегиално към другите, които ще четат това. Ще ви хуля всички подред, няма това онова...:-))
    Но ако ме познавате няма да ми се обиждате, аз така си мисля?!

     

Публикуване на коментар

<< Home