COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

05 март 2008

Банско



През януари реших да си пробвам силите по пистите в Банско и неочаквано един уикенд се оказах там. Много готино си изкарахме. Времето беше много слънчево и топличко. Карахме в събота от обяд до следобяд и в неделя също. Качихме се до връх Тодорка, където се беше събрало цялото слънце и целия народ от Банско. Много хора, много добре обработени писти, страхотни съоражения. Много пъти до сега бях ходила до Банско, но никога не бях карала ски там. Не ми харесваше особено, макар че се бях качвала до втората станция, където са пистите, но имаше нещо в самия град, което не ме караше да се чувствам добре. Сега вече признавам и разбирам защо толкова го хвалят този град, той е чудесен за скиори и сноубордисти :-)
Ето малко снимки (извинете за лошото качество, но са правени с телефона ми)