COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

20 октомври 2007

Първи сняг

А, честито!
Егаси трагедията. Много мразя да е студено. Току що по новините казаха, че хората от много години не помнят да е валяло сняг на 20-ти октомври.
Вярно, очаквах дъждове целия уикенд, но чак пък сняг? Тази година задаващата се зима доста ме тревожи. Казват, че щяла да бъде дълга, студена и с много сняг. А това значи навличане с много пластове дрехи, вечно псуване на ум от моя страна по вечно закъсняващите маршрутки, по бързащите коли, които вечно те изпръскват минавайки с бясна скорост през локвите. И какво се оказва месеци наред ще ходим в онази сгушена позиция на врата мислейки си, че това ще ни стопли, а ефекта е нула. Много мразя тая зима. Ако можех да избирам къде да живея със сигурност това би било страна, в която температурата пада до най - много 10 градуса. И бих се чувствала доста добре.

Иначе днес работих на втората работа 4 часа и по едно време направо заспивах. Снощи вечерях много вкусно в едно ресторантче и си легнах...мм...май не съм обърнала внимание в колко. Сутринта се събудих в 9 без малко и се заслушах в работещия телевизор, където вървеше предаването "Кой е по по най". В 11 вече бях на работа. Към 3.30 отидох на изложението "Стройко" в НДК да проверя за фирми произвеждащи интериорни врати, защото не можах да си сменя вратата на стаята като правих ремонт миналия месец. Никой не искаше да ми монтира една врата, а и трябваше да чакам 30-40 дни за доставка, все едно не живеем в 21-ви век, каква е тази работа не знам? Поразгледах 1 час и се прибрах. Легнах си да поспя малко. Много ми е уморено вече, имам нужда от активна почивка в най - прекия смисъл на думата. Искам да излезна от тази София. Чудя се утре дали да ходя на работа, защото така както съм си направила нещата 7 дни в седмицата работа, макар събота и неделя да не е по цял ден. Но се уморявам и все не мога да си почивам. Затова днес си легнах още към 6 сигурно и нямам намерение да ставам. Поспах, хапнах, сега пиша тук и после пак ще дрема.
Хайде да се сгушвам под завивките на топло :) и дано топлото време и слънчицето се появят скоро.

3 Comments:

  • At 21 октомври, 2007, Blogger Unknown said…

    И аз хич не обичам зимата, Цвети... Като видях, че вали сняг вчера, направо ми идеше да заплача...

     
  • At 21 октомври, 2007, Blogger Flower-che said…

    На мен ми съобщиха много странно новината. Аз спях, брат ми излезе и на вратата каза "На вън вали". Аз отговорих - "не ме бъзикай", обърнах се и продъложих.
    Но помня как после станах, дръпнах пердето и погледнах тъжно навън :(

     
  • At 22 октомври, 2007, Anonymous Анонимен said…

    Аз пък обичам зимата... Незнам може би е защото съм роден в нейната среда...
    Но все пак има и друг момент, когато е студено истински можеш да оцениш кой би те стоплил с блага дума, чаша чай или прегръдка...

     

Публикуване на коментар

<< Home