COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

07 април 2007

Честно в очи

Песен от последния албум на Графа. Днес гледах клипа й и се сетих да споделя с вас какво си мисля напоследък. Много интересни и качествени клипове са почнали да правят в Бг. Не може да не го отбележим. И Д2 направиха 2 много яки клипа, единият от който гледах пак днес - на пилотния им сингъл 6 мисля, че беше от най - новия им албум. Ако намериш някъде тези клипове гледай ги. А аз ще ти пейстна текста на "Честно в очи" :

Бодлива тел от ръждясали чувства,
пробожда всеки сантиметър от нас,
какво остана от илюзиите детски,
смазани от реалността?

Бодлива тел от ръждясали мисли,
пробужда всяка част от ума,
можем само отново да мразим
и да бягаме далече от себе си.

Вече не чуваме шума на вълните,
вече не виждаме чудеса,
вече не чувстваме вкуса на сълзите,
изплакани преди да срещнем любовта.

Вече не можеме силно да обичаме,
вече в Бог не вярваме, което е жалко,
вече да бъдеме различни не искаме,
а вървим в коловози от правила.

Не е ли време да погледнем живота честно в очи?
Не е ли време да погледнем живота честно в очи?

Бодлива тел от ръждясали чувства,
пробожда всеки сантиметър от нас,
някъде там чака някой,
да му подадем ръка.

Вече не чуваме шума на вълните,
вече не виждаме чудеса,
вече не чувстваме вкуса на сълзите,
изплакани преди да срещнем любовта.