COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

22 февруари 2007

Честит рожден ден, Гери!

И какво мислиш се получи? 16-ти февруари двоен празник ;)
ЧРД Гери (бъди жива и здрава!), а за мен - първи работен ден на новото място. И какво мислиш, че стана? Как да изпуснеш купона? Нищо, че другия ден пак си на работа. Има поводи, които не можеш да пренебрегнеш и хора, които не може да не уважиш. За мен един от малкото (вече) такива хора е моята кръстница Гери :-). Така, че след работа в колата, чийто багажник бяхме буквално напълнили с подаръци (като дядо Мраз с голямия чувал) и в Пловдив. Лудо шоу, яка кръчма и виж какво се получи.

някой хора бяха в неописуемо настроение:


а хапването много вкусно:


и разбира се, снимка с рожденничката (как да изпусна?)


фотограф майстора на повече от половин бутилка вино (още не съм видяла нейните снимки):


накрая и аз се проявих с това:


Идилия нали? ;)