COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

22 февруари 2007

Goodbye party

Напоследък нямам много време за този блог, а има толкова много неща за писане :-(.

За последния работен ден в старата фирма например да ви кажа. Спретнаха ми страхотно парти - изненада с балони, торта и подарък. Наистина толкова много се изненадах влизайки в офиса и заварвайки целия офис накачен с балони. Всичките колеги се бяха наговорили, единия да ме изведе от офиса, през това време разбрах, че колежката от офиса си е тръгнала, защото и било лошо - още по странно, изобщо ГОЛЯМ заговор! Но изненадата беше невероятна, тортата много вкусна



(все пак поръчка от едно известно и вкусно заведение :-) ), синята рибка - подарък, за да си спомням за всички още по - божествена



изобщо никога не го бях очаквала и се почувствах уважавана, обичана, весела и щастлива дори и на последния си работен ден!