COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

01 април 2007

Честит имен ден, именяци

То е ясно, че аз имам имен ден - жива, здрава, за другите неща бих си пожелала просто да бъда малко по търпелива. Но освен мен днес на Цветница празнуват и 1\5 от българите с имена Цветелина, Цветослав, Цветан\ка, Маргарита, Роза, Здравка\о, Росен, Явор, Лили, Маргарита, Виолета, Камелия, Ясен. Та, на всички празнуващи - бъдете здрави, щастливи, весели, игриви. Желая ви много усмивки и всичко каквото сами бихте си пожелали.
Та днес пиша този пост очарована от хилядите хора, които се сетиха за мен на днешния ден. Още първи сутринта ми се обади Росен, после Албенка, кака Нина - братовчедка ми, Ивето, Вальо, Лидето, Тони, Ивчо, Гери, Емо, Пепи, Иво 2. Получих смс-и от Миленка, Тошко, Катето, Петя, Мими, Мишо, Дариа, Теди и Емо, Ники, Дани и Ангел. Тооооолкова много хора. Благодаря на всеки по отделно! Трогната съм от вниманието на всички ви, направихте ме много щастлива и усмихната на този ден!
Иначе....подариха ми колело и съм много ама много щастлива. Защото от 2 лета искам да си купя и все нещо се случва.
Вече го пробвах. Покарах 1ч. в парка и много се кефя. Има много готини амортисьори и е много гот. Едно жълто такова е ;)