COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

31 януари 2009

Girl's night :)


Женско парти, ти какво си мислиш? :-)

Много се радвам, че въпреки че 3 от нас вече са майки все още успяваме да се събираме както преди и да обсъждаме женски истории :-))

Така беше и вчера. Прекарахме си много хубаво, излезнахме с цел да се видим и затова отидохме да хапнем на по-тихо място, защото отидем ли на бар няма шанс да си чуем приказката и на другия ден пак трябва да се виждаме, за да си разкажем кой как е. Обсъждахме много теми, смяхме се много, снимахме се, както всеки път. Много ме зареждат тези събирания, винаги след това съм с заредена с енергия и настроение.