COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

16 март 2009

Честит рожден ден Блог-че, честит рожден ден и на мен!

На 14 март моят блог стана на 3 години, а аз навърших цели 27. Честито!

Най-хубавият подарък, който получих беше уикенда във Велинград. Много хубаво си изкарахме в спа центъра на хотел "Клептуза".



Мислех, че няма да излезнем от хотела, но не беше точно така. Вечерта на рождения ми ден вечеряхме в "Кавърдановата къща", беше много вкусно.



После открихме страхотен пиано бар "Луиз" в гранд хотел Велинград. Няма такова място! Невероятно! Всъщност пред хотела в отделна сграда се помещават всички забавления събрани на едно - боулинг, въздушен хокей, дарц, електронни игри, кафе и на долния етаж е пиано бара. Понеже отидохме доста рано някъде около 9 и нещо и за да не сме първи в пиано бара се отбихме да поиграем боулинг.





Голям провал! Аз не съм играла от доста отдавна, опитвах се да си пазя ноктите, в началото не можах да си намеря подходяща топка и др. такива подобни оправдания :). Обаче на въздушния хокей съм невероятна, много се кефя. Дарц-а - биха ме ама някак нечестно да му се не види :). И двете игри водех почти до края и накрая ме преебаваха.



В пиано бара имаше 2 екипа, които забавляваха хората.













Единия се състоеше от пиано (по-скоро йоника някак вградена в пианото) и китара, който беше и вокал. В другият екип имаше страхотна певица, вероятно с години по-малка от мен, но наистина даровито момиче, ужасно слаба, значи аз не знам това момиче как стои право, но беше красива като цяло и пееше доста интересно. В същия екип имаше още един певец, който горе-долу добре пееше, но нямаше никакво сценично поведение един намръщен, сърдит, говореше по време на песните, недопустими неща за един артист (аз да кажа от моя 12 годишен опит на сцената като танцьорка). Добро обслужване, високи цени, но това ни беше ясно още на входа, на паркинга отпред колите бяха от Q7-ца на горе, BMV-та и т.н., то охрани, обстановка, бара наистина беше доста лъскав и много ми хареса. Доста голям, не е някаква блъсканица и се напълни целият, което беше много интересно. Раздаваха се по 50-сетачки за 1 песен поздрав и така. Аз на моменти просто млъквах и се отдавах на насладата, любимите ми заведения са пиано баровете, но това не са места, които можеш да посещаваш всяка вечер и редките пъти, в които отида се наслаждавам с всичките си сетива.

Прекрасен уикенд, който се появи съвсем изненадващо :). Благодаря!